Thanks For Your Support

Wednesday, June 19, 2013

Top Leaders Circle : new project for TLC

Pagi-pagi dah dapat personal mesej dari my mentor CDM Salha zain untuk datang ke rumah kak salha malam nanti bagi pembentangan khas project baru untuk TLC. Baca mesej kak salha terus berkobar-kobar rasa hati sebab bukan senang nak dapat undangan khas dari seorang mentor top leader circle a.k.a icon sohonita Malaysia yang punyai beribu anak didik di bawah nye. 

Dan makin membuak rasa nak ke perjumpaan malam ni demi untuk rakan-rakan kongsi sal yang sama-sama sedang bersemangat nak ubah diri dan kehidupan dari biasa-biasa ke sesuatu yang luar biasa. Demi untuk kejayaan bersama tak pe la kita sebagai leader korbankan sedikit masa bersengkang mata  untuk dapatkan info terkini untuk di kongsi pada anak-anak didik yang lain.


Tak sangka langkah kanan.
Dah lah sebelum ke rumah kak salha tadi sal dah makan siap menambah-nambah nasi di rumah mak mertua. Alih-alih on the way nak ke sini kak salha mesej dia ada sediakan dinner sekali...sal ni pulak jenis pantang bersalin  nampak so, makan je la kan rezeki dah orang hidangkan ni.

My sifu ni bukan setakat pandai buat business je tapi pandai jugak buat kerja dapur ;)



lepas lebih kurang 2 jam perbincangan antara kami wakil TOP LEADERS CIRCLE dengan mentor TLC cdm salha zain dan cdm al-faath.

Bertuah sangat dijodohkan dengan kelompok rakan-rakan business yang besar aura positif nye. Memang betul lah sangat bila kita sentiasa dekatkan diri kita di kalangan orang-orang yang positif, lama-lama cas positif dari mereka turut meresap pada diri kita.



yess!!!
the choice is yours.


salleha roslan 
011-1631 1641



No comments:

Post a Comment