Thanks For Your Support

Thursday, November 13, 2014

CDM Salleha Roslan di MUT 22

Sedikit perkongsian dari sal untuk Majlis Ulangtahun Syarikat yang ke 22 di mana sal merupakan antara 32 Bintang baru yang bergelar Crown Diamond Manager 2014. 

CDM merupakan puncak kejayaan dalam perjuangan business network ni di mana stage CDM merupakan simbolik pada permulaan kejayaan besar dan simbolik pada solidnya income five figures above sebulan. Alhamdulillah.


Wajah seorang Crown Diamond Manager.
Alhamdulillah kejayaan baru bermula dan akan diteruskan sehingga ramai yang makin berjaya.

Bersama suami tercinta.
Orang kuat yang merupakan tunjang utama kejayaan demi kejayaan yang sal kecapi hari ni. Tanpa sokongan padu dari beliau, tak mungkin ada CDM Salleha Roslan bersama Top Leaders Circle hari ni. Alhamdulillah sal dianugerahi seorang suami yang sentiasa positif dan sentiasa menyokong perjuangan sal dalam bisnez ni.


Persis Grammy Award pulak dah bila kena lalu red carpet ni. Thank u my fashion designer NAWY ARIS BUTIK from  Shah Alam..baju color purple ni memang lain dari yang sal biasa pakai. Thank you so much nawy and my Official MUA June Hazy...sekiranya uol tercari-cari butik pengantin yang menawarkan harga berpatutan dengan design yang cantik menawan, boleh la visit instagram @nawyaris untuk set appointment with the talented designer. And for makeup pulak sal memang puas hati sangat dengan hasil kerja @glitzbyjunehazy @junehazy di mana makeup june tak sarat and tak berat.


Ni la wajah-wajah yang paling happy bila sal berada di pentas kejayaan. Terima kasih ibu ayah mak abah atas sokongan yang tak pernah padam.


With my lovely sista n friend di Top Leaders Circle CDM Nur Fadzliah dan suami yang sangat supporting Mr. Mamat Duyong.


Wajah penuh kesyukuran bila pentas CDM berjaya di tawan. Alhamdulillah.
Bila mula di puncak kita akan makin nampak jelas kenapa setiap dugaan demi dugaan Allah beri dulu. Dugaan tanda Allah kasih kan kita. Dia nak uji sama ada kita ni hamba yang kbersyukur atau hamba yang kufur. Setiap ujian yang datang adalah bersesuaian dengan kemampuan kita.

Dugaan adalah petanda baik yang kita makin hampir ke puncak kejayaan.
Jadi tak perlu susah hati dengan dugaan.
Tak perlu rendah diri dengan kekurangan.
Teruskan perjuangan bila dugaan datang bertubi-tubi kerana ada hikmah indah tersembunyi di sebalik dugaan yang Allah beri.


Antara rakan kongsi yang sentiasa di hati...love u guys!!!






In shaa Allah 100 gambar yang lain akan sal uploadkan lagi lepas ni...... ;)

No comments:

Post a Comment