Thanks For Your Support

Monday, November 17, 2014

Koleksi dress terbaru Zawara

Before that nak uol tau yang sal bukan agent, pengedar, penjual, or yang sewaktu dengan nye untuk product secantik zawara ni.

Sal hanyalah pengguna setia zawara...
Setia menggayakan dress dan shawl dari zawara..
Bukan apa, sebab kerap terima whatsapp dari stranger di mana mereka whatsapp untuk order dress zawara dari sal...huhuhuu..sorry dear, kalau nak premium beautiful ye, sal boleh tolong fitting and advice u macam mana nak dapatkan pb corset but if u ask me about how to order zawara dress or zawara shawl memang sal hanya akan cakap "boleh search www.zawara.com" ;)

Bulan october lepas memang terlalu pack jadual harian dengan urusan business, sampaikan tak sempat nak online instagram untuk tengok the latest collection from zawara.

Then last week terus je ke zawara kota damansara n sal nampak ada dua collection design terbaru dari zawara. So terus je grab design terbaru zawara yang ada tu.

Sampaikan adik yang berkerja dalam zawara kd tu pun boleh kenal dah..siap tanya "ni yang salleha roslan tu kan" huhuu... Ye dik..!! ;) akk la tu yang memang suka hashtag  uol dengan #zawara kalau kat ig tu :D



Ni pilihan sal untuk minggu ni.
Balqis jubah color emerald green.
Actually masa tengok dalam ig, color hitam yang jadi pilihan. Tapi bila tengok depan mata, hijau ni pulak yang menangkap mata.

Ni pose ootd depan sekolah Damia before ke majlis tafsir bersama dengan ustazah Dato Dr Fatma El Zahra. Tu yang siap bersarung tangan je sebab nak simpan air smayang dari tersentuh dengan en hubby sepanjang dalam kereta...huhuu ;)


Gambar berposing dengan Zahra dress di Zawara Kota Damansara.
Masa ni sempat grab tiga dress and satu shawl.


Ni la dia koleksi jubah terbaru buat muslimah semua exclusive dari Zawara.
Memang dalam gambar sure uol akan pilih hitam punya.
Sebab nampak elegant kan.
Tapi once tengok depan mata (ni mata sal la ye...) hitam untuk balqis jubah ni tak se hottt emerald green tu.

Ni pulak koleksi zawara terbaru.
Namak dress yang ala-ala princess jugak ni is Zahra Dress.

Cutting Zahra Dress ni dengan Alicia Sequikn or Bold memang tak sama kat area pinggang. Cutting dress ni kecik sikit dari design dress sebelumnye. Jadi, pastikan kalau uol nak beli online dress ni, dapat kan extra satu size bila uol purchase order. Melainkan uol memang pemakai Premium Beautiful yang tegar so memang tak kan ada masalah untuk uol sarung Zahra Dress ni dengan size yang sama macam size Alicia sequin and Alicia Bold... Dress Zawara ni agak sempit di pinggang dan akan menampakkan anda buncit if amik size yang ngam-ngam dengan dress sebelum ni.


Alicia sequin dress 
Boleh dikatakan hampir ke semua color alicia sequin dress zawara ni dah ada dalam collection sal. Sal suka sangat material dari dress ni becoz of dia nampak berat dan beralun. Kalau uol tercari-cari lagi dress Alicia Sequin ni, boleh je call any branch zawara. so far sal perhatikan, everytime pergi zawara kota damansara sure akan ada lagi stocks untuk dress sequin ni.



No comments:

Post a Comment