Thanks For Your Support

Thursday, November 20, 2014

Premium Beautiful Expert : Throwback Sehari sebelum Ramadhan

Throwback kisah sehari sebelum Ramadhan.
Bila dalam sehari tu banyak sangat aktiviti, memang terasa cepat je masa tu berlalu. 


After ukur cash buyer for Premium Beautiful,  terus bawa ke B32 untuk dapatkan set pb corset beliau yang dalam range size "special" 

Buat anda yang kategori 100Kg jangan susah hati ye.
As Premium Beautiful Expert kami pakar dalam menentukan size yang sesuai mengikut size badan anda. Premium Beautiful ni custom made so sekiranya anda kurus kering mahupun extra 100kg, Premium Beautiful memang dijahit exclusive khas untuk bentuk badan anda. 


After fitting Cash Buyer Premium Beautiful yang merupakan seorang cikgu, sal dan SSM Hasikin Ali ke Giant Batu Caves pulak untuk business appointment bersama new business partner ckin yang merupakan seorang officer di salah sebuah bank terbesar di Malaysia.

 Alhamdulillah Muhammad Danish Shafiq tido lena masa business appointment ni. So memang tak menggangu langsung business sharing mama dengan new Top Leaders Circle family tadi ;)


After that terus ke lokasi ketiga untuk hari ni. Kami anak-beranak ke Mutiara Damansara. Parking kat ikano then jalan kaki terkedek-kedek dengan Damia Danisha n Danish ke Curve untuk next appointment with Iynas Omar n Zazalina Othman. Tapi sebelum tu sempat singgah dulu kat toy r us untuk bagi tenang hati triple D ni bila dapat toys. Don't worry, Alhamdulillah anak-anak sal jenis yang tak kan repeat beli toys yang diorang dah ada. Actually budak-budak ni kalau dapat masuk n tengok-tengok toys dalam Toys r us tu pun diorang dah boleh chill dah. ;)


Yess this is my Beautiful bestie. 
Both still single. "Miss" lagi...
Thank you so much dear Iynas Omar dan Zazalina Othman sebab sudi luangkan masa sekejap.


Seperti biasa, kalau datang curve ni memang sal suka makan kat Warong Leko je la. Tu kalau memang nak makan nasi. Sebab memang jadi kesukaan pun untuk makan menu kat Warong Leko ni iaitu Oseng iga Cabe Ijo...huhuuu..maknanya daging rusuk sambal cili hijau okeys.. ;D

Selain kat Curve, Warong leko ni ada jugak kat TSB Sungai Buloh n sal prefer makan kat branch Sungai Buloh tu je sebab service dia cepat dan masakan kat Warong Leko TSB tu lebih banyak dan lagi sedap dari yang kat curve ni. Orang yang makan banyak memang macam ni, dia biasanya akan suka pergi tempat yang serve makanan ala carte tu secara banyak ;D




No comments:

Post a Comment