Thanks For Your Support

Monday, November 17, 2014

Premium Beautiful jelajah Kuala Selangor

Teruja seorang guru sekolah menengah di Kuala Selangor ni untuk pakai Premium Beautiful Corset.

Ibu muda pada dua cahaya mata yang comel. Bersalin normal. Yang membuatkan beliau nak pakai pb corset ni adalah disebabkan tiada masa untuk bersenam dan nak kan metabolisme badan yang balance.

Perempuan ni kebiasaan nye bila usia dah touch 25 above, pengurangan metabolisme memang akan berlaku. Tu antara punca sukar nak turun berat badan dan bentuk badan tak seperti yang diidamkan. Maka di usia lingkungan macam ni la kita mudah dapat penyakit dan masalah kemurungan akibat berat badan dan bentuk badan yang tak cantik.


Lepas Premium Beautiful Expert iaitu Cik Safriza Azwani memberi sedikit penerangan tentang Premium Beautiful pada client, terus sesi fitting dilakukan oleh kami yang sememangnya pakar dalam pembentukkan badan dalam masa 5 minit sahaja..

Pakai pb corset ibarat kita duduk di atas mesin getaran badan yang banyak di jual di pasaran..dalam senyap premium beautiful membantu menggetarkan molekul air dalam badan kita.. Maka dari getaran molekul air tersebut terhasil la bentuk badan langsing menawan. Fungsi utama pb bukan untuk kurus kan anda! Tapi kepakaran pb adalah membentuk badan anda dengan segera supaya cantik kemas dan terletak.


Selepas proses fitting, 
premium beautiful expert cik Safriza Azwani yang merupakan bekas HR Manager di salah sebuah syarikat oil and gas ternama di dunia ni berkongsi cara-cara penjagaan pb corset dan menerangkan apa yang perlu dilakukan sepanjang proses healing berlaku.

Coz tak semua orang mempunyai badan yang sihat. Jadi di peringkat permulaan, biasanya sehari hingga sebulan (bergantung pada individu) akan mengalami proses detox yang akan membuatkan sesetengah pemakai rasa:
Pening
Loya
Muntah muntah
Kerap buang air besar dan kecil
Banyak berpeluh
Sedikit gatal-gatal di bahagian yang pejal lemak.
Dan bagi yang bermasalah seperti migraine, gastrik, cust, senggugut, lump, fibroid, slip disc, sakit pinggang dan sebagainye, kita akan mula rasa tak selesa di bahagian yang bermasalah kerana once premium beautiful melekap di badan, proses DETECT and PROTECT akan dijalankan oleh FIR PB Corset.

Jadi, tak perlu risau sekiranya anda mengalami masalah tak selesa diperingkat permulaan pakai pb kerana tu adalah healing crisis untuk mengeluarkan masalah dalaman yang lama di simpan dalam badan. Tapi sekiranya masalah berlanjutan hingga melebihi sebulan, segeralah dapatkan pemeriksaan doctor kerana berkemungkinan terdapat masalah kesihatan yang lebih kronik pada diri anda.


Selain berkongsi kelebihan premium beautiful, peluang jana pendapatan sekurang-kurangnya RM4,000 sebulan turut dikongsikan pada cikgu muda ni.. Bagi sal sendiri, alang-alang dah pakai pb, dan dah makin tau tentang kelebihan pb, apa salahnya ambil peluang untuk buat sambil belajar berniaga dengan product yang dah 20 tahun di pasaran ni.

Pb tak mahal, cuma harganya sahaja yang tinggi disebabkan kualilitinya yang amat tinggi. Bayangkan, premium beautiful je satu-satunya baju dalam yang ada fungsi kesihatan dan jaminan baik pulih PERCUMA SEUMUR HIDUP!

Bila kita dah tahu kelebihan pb, amik je peluang untuk bantu educate wanita lain tentang perlunya pemakaian baju dalam yang betul.

Sambil pakai pb sambil jana pendapatan RM 4,000 sebulan! 


Happy client ni bila badan rasa bagai di dakap ;)

Terima kasih kerana memilih kami PAKAR PEMBENTUKAN BADAN no 1 di Malaysia! Kami tak menjanjikan client akan kurus serta merta, tapi kami pasti anda akan gembira bila segera dapat bentuk badan idaman walau lepas 5 minit pb melekap di badan.

Client ni kaki corset so dia kata selesa sangat pakai pb dan pb corset tak seperti apa yang digambarkan. Premium Beautiful sangat selesa di pakai..tak menyenakkan dan tak merimaskan.


Lepas selesai tugasan, apa lagi jalan-jalan cari makan di Kuala Selangor. Kami singgah makan nasi lemak dan laksa yang sedap dan murah di depan teso Kuala Selangor ni. Rasanya murah kot makan kat sini sebab kami makan 4 pinggang nasi yang penuh lauk dan dua laksa sedap dengan harga tak sampai RM28 pun.

Kuala Selangor ni memang antara destinasi jalan-jalan cari makan kesukaan sal dan keluarga.


JOM PERHATIKAN TESTIMONI PENGGUNA PREMIUM BEAUTIFUL yang tak sampai 5 minit sarung pb ni:
Testimoni seorang cikgu.
Ibu anak dua.
Usia baru mencecah 30 tahun.
Bersalin normal.

Perhatikan bahagian tepi dada client.
Nampak ada perbezaankan lepas pakai premium beautiful.

Dada yang melimpah ke tepi dan agak jatuh mula kemas dan tiada lagi lebihan di tepi dada. Awesome!!!

Pinggang client pun mula nampak makin kecil dari sebelumnya.

Ni pandangan tepi.

Perut client yang sebelumnya kelihatan membuncit dah mula nampak flat lepas pakai premium beautiful.

Dada mula kelihatan kemas dan push up sedikit dari asal.

Ni baru lima minit pakai premium beautiful. Bayangkan lepas lima bulan pb tersarung di badan??? Dan lagi baik even lima tahun pun anda masih kekal dengan premium beautiful.. ;)



Nak cuba free fitting Premium Beautiful?
Nak dapatkan khidmat pakar pembentukkan badan dengan Premium beautiful?
Nak kan harga berpatutan dengan service terbaik dari kami team Premium Beautiful Expert?

Hubungi segera!!!
#PremiumBeautifulExpert

SALLEHA ROSLAN




No comments:

Post a Comment