Thanks For Your Support

Friday, November 28, 2014

Promosi Terkini BBPlus Collagen

Kelebihan BB Plus Collagen ni bila di ambil di waktu second trimester mengandung, ia sangat membantu mengurangkan kerak badan yang sering dialami ibu-ibu hamil terutama di bahagian leher, ketiak dan celah kangkng..huhuu (straight to the point)

Mean, bila mula amalkan bbplus di waktu hamil, kulit ibu yang pregnant akan maintain cerah pinky pink gitu, menghakis sel kulit mati di seluruh badan, dan paling best bila kesan kebaikan bbplus collagen ni baby dalam kandungan pun akan dapat sekali.

In shaa Allah BBPLUS COLLAGEN SELAMAT untuk ibu hamil dan menyusukan bayi. Kerana BBPlus Collagen high in vitamin c yang membantu memberi kesan cantik pada kulit ibu dan bayi.


My kids pun suka BB Plus Collagen ni.
Usually bila nak minum bbplus je sal kena sorok-sorok sebab nanti diorang pun suruh bancuh sorang satu sachet untuk diorg minum ;)

 My own testimoni.
Gambar ni di ambil masa panas terik di Gold Coast Australia.
BB Plus amat membantu kulit wajah dari "SUNBURN" yang kritikal bila kita kerap terdedah dengan cahaya panas dan bahang di tepian laut.


Testimoni Puan Hartini selepas mengamalkan BB Plus Collagen.
BB Plus membantu mencerahkan kulit dari dalam tanpa kesan sampingan dan hakisan pada struktur kulit.


Ni adalah info bagaimana BB Plus Collagen bertindak untuk tubuh badan anda.
 Ia:
Memulih
Membina
Memperbaharui
sel-sel kolagen baru dalam tubuh badan kita.

Cara nak minum BBPlus Collagen:
Sal suka minum lepas dinner atau sebelum tidur sebab sel-sel badan biasanya aktif terbina bila kita sedang merehatkan diri di waktu tidur.



Harga promosi istimewa untuk 30 Pembeli BB PLUS COLLAGEN terawal
#BBPlusCollagen

SALLEHA ROSLAN
011-1631 1641


1 comment: