Thanks For Your Support

Monday, November 17, 2014

My beautiful leader Puan Farhana Ramli

Hari ni nak cerita secara ringkas tentang salah seorang dari leader yang very high komitment dalam team Top Leaders Circle ni...

Orang nye kecik molek je.
Ibu anak satu dan wife pada tuan inspektor.
Beliau juga merupakan auditor untuk beberapa buah syarikat di Kuala Lumpur.
After beberapa bulan buat sambil belajar mengenai business online ni, kini beliau mengambil keputusan untuk kekal maju bersama TLC bagi sama-sama membantu menambah nilai hidup orang lain.

Dari zero, dari biasa-biasa, dari tak tau selok belok berniaga, dari seorang yang tak suka berniaga akhirnya beliau akur yang berniaga adalah satu kepuasan sekiranya kita inginkan masa depan yang makin selesa. Alhamdulillah sepanjang sal bersama beliau, beliau merupakan wanita muda yang sangat cekal dan rajin sangat orangnya. Sebab kerajinan beliau maka hari ni empire beliau bukan sahaja makin membesar di Kuantan, malah makin meluas ke selatan dan utara tanah air! Hebat ibu muda berbadan comel ni!!!

Perkenalkan, DDM Farhana Ramli !!!


Uol yang biasa follow facebook atau instagram sal biasanya memang akan selalu nampak gambar-gambar sal dengan farhana. Farhana pun merupakan antara pendamping utama sal dalam business bersama Top Leaders Circle ni. Beliau sentiasa mengamalkan konsep rujuk yang mana merupaka formula utama dalam business networking bersama TLC.

Dalam business ni yang buatkan kita makin maju bersama kumpulan adalah bila ada suasana give and take iaitu ada kerjasama dua hala antara mentor dan protege. Alhamdulillah dari segi ilmu tindakan dan rujuk yang sentiasa diterapkan dalam budaya bisnez ni, farhana merupakan antara yang paling cemerlang bagi sal.


Farhana juga merupakan antara Premium Beautiful Expert di Top Leaders Circle di mana pernah dalam satu masa beliau dan kumpulan menjual lebih dari 50 set Premium Beautiful dalam jangka masa yang singkat.


Antara team CDP bawah pimpinan DDM Farhana Ramli di majlis ulangtahun syarikat yang ke 22. Ni Sebahagian sahaja. Kalau ikut jumlah sebenar, memang tak muat skrin kamera ni..hehee.


Untuk anda yang teringin nak pakai premium beautiful atau teringin nak buat pendapatan sampingan melalui business premium beautiful boleh je hubungi sal or Farhana :


#premiumbeautifulexpert
SALLEHA ROSLAN


FARHANA RAMLI

No comments:

Post a Comment