Thanks For Your Support

Wednesday, September 16, 2015

Datin Qeera dan Premium Beautiful Dalam Mingguan Wanita


"Corset bukan semata untuk langsing"...itu la ungkapan utama yang keluar dari tutur kata lembut Datin Siti Syaqeerah yang sal kenali sejak tiga bulan lalu pada wartawan Mingguan Wanita.

Datin Qeera berkongsi pada umum kenapa beliau jatuh hati dengan Premium Beautiful corset.

Testimoni VIP ni dapat meyakinkan penggemar corset di luar sana bahawa Premium Beautiful memang terbukti di reka khas untuk membantu mengurangkan masalah kesihatan pada tubuh badan manusia. Apa la erti hidup bila kesihatan diri sering terganggu.

Yang paling menggembirakan Datin Qeera adalah bilamana masalah SENGGUGUT beliau dapat diatasi setelah mula memakai pb corset sejak tiga bulan lalu.


Terima Kasih Datin Qeera kerana berkongsi pengalaman memakai Premium Beautiful dan sikit sebanyak dapat membantu mereka yang mempunyai masalah kesihatan seperti senggugut teruk untuk mencuba kaedah mengurangkan kesakitan senggugut dengan menyarungkan pb di badan.


Berpeluang berkongsi kehebatab Premium Beautiful Corset pada team wartawan Mingguan Wanita.


A person can achieve everything by being simple and humble.

Jom dapatkan majalah Mingguan Wanita Edisi 18-24 September 2015 di pasaran sekarang. Kat FB Wall penuh dah sharing dari rakan-rakan yang excited nak baca kisah perkongsian hidup Datin Siti Syaqeerah dan masing-masing ramai dah dapatkan edisi mingguan wanita kali ni. Thank u uol...semoga kisah VIP berjaya seperti Datin Qeera dapat memberi inspirasi pada kita semua.

What i can describe about Datin Qeera is, She is very very very extraordinary person. Tak pernah lagi sal jumpa wife of VVIP yang sangat tinggi daya juangnye, lemah lembut tutur katanye, dan sangat merendah diri sikapnya.

Alhamdulillah dari hanya pakai Premium Beautiful, sekarang Datin Qeera juga merupakan perintis Premium Beautiful Expert dari Top Leaders Circle.

Untuk anda yang ingin mencuba Premium Beautiful dan ingin menjana pendapatan serta berimpian untuk bebas masa seperti kami, boleh segera hubungi sal atau Datin Qeera sendiri...Dan boleh juga layari website www.Dqeera.com





No comments:

Post a Comment