Thanks For Your Support

Monday, September 7, 2015

Morning Run 10km with Premium Beautiful



This is how i spent my monday morning...sweat mode on!!!

I love workout with Premium Beautiful. Pakai Corset jenama PREMIUM BEAUTIFUL memang tak kan panas dan rimas bila anda bersenam berbanding dengan jenama puluhan ringgit. As an Expert, bila check balik kebanyakkan case pengguna PB tak selesa pakai PB corset adalah bila mereka pakai pb especially part waist nipper tu terlalu ketat. Tanggapan anda mungkin "corset perlu di pakai ketat" tapi sebenarnye corset Premium Beautiful berbeza dari corset lain kerana ianya hanya perlu di pakai sedap-sedap melekap badan je. Tak perlu ketat hingga senak dan menyakitkan tetulang badan anda kerana Premium Beautiful sendiri di reka exclusive bersama tetulang memori yang tak berkarat dan sangat mengikut lentur tubuh badan anda.

Sal dah pakai Premium Beautiful hampir 4 tahun.
Sepanjang 4 tahun ni baru sekali je hantar repair PB Corset ni untuk dijahit di area girdle yang tercarik akibat lama digunakan. Best kan PB Corset ni. Siap boleh hantar repair FREE OF CHARGE bila bila masa tanpa resit.

Untuk anda yang dah lost contact dengan agent PB anda dan tak tahu mana nak service untuk repair set Premium Beautiful anda, boleh terus hubungi HQ kami di 03-33488588 dan bercakap dengan customer service yang sangat mesra pelanggan. Untuk yang berurusan jual beli Premium Beautiful dengan Salleha Roslan, anda boleh terus hubungi sal untuk service baik pulih percuma ni ye ;)


Yang nak dapatkan New Set Premium Beautiful dengan harga special boleh segera hubungi Sal untuk sebarang pertanyaan.



SALLEHA ROSLAN
011-1631 1641



No comments:

Post a Comment