Thanks For Your Support

Thursday, September 17, 2015

Shop til u drop...Vietnam here we come!

Petang ni dah nak fly ke Ho Chi Minh Vietnam dah.


Belum sampai Ho Chi Minh Lagi ni, tapi berpinar mata tengok gambar-gambar lama yang sal sempat snap masa pergi Vietnam tahun 2012 dulu.  Alhamdulillah ni kali kedua sal akan ke vietnam secara PERCUMA! (yeayyyyyy lompat bintang)

Esok nak travel dah so hari ni siapkan packing and tagging baju #DamiaDanishaDanish supaya mudah mak nak pakaikan baju pada cucu-cucu sepanjang ayah n mama berSEMINAR DISEBERANG LAUT...seminar la sangat


Tagging baju ikut nama dan hari.

Baru tiga orang anak ni, Salute la kat parents yang ada more than three kids ni :D

Sal memang suka anak-anak pakai baju yang sama color or design walaupun just duduk santai-santai dalam rumah je sebab selesa mata memandang.. Heee.



Ok Alhamdulillah siap packing!
Lipat baju adalah aktiviti yang sal paling terpaksa buat bila sampai masa untuk travel oversea. Coz once dah berlipat senang sangat nak cari baju apa yang nak di bawa untuk Damia, Danisha dan Danish.


Jom ikut sal melancong every year PERCUMA...!!! 
Belum pergi lagi dah besar biji mata tengok lace lawa-lawa and confirm murah kat gambar atas tu kan...wink wink.

Percaya tak setiap kali melancong ke Europe atau Asia sekalipun, sal akan dapat 5 star treatment untuk flight, hotel dan halal food tanpa keluarkan apa-apa bajet pun...kiranye just perlu ada tambang pergi KLIA je...yang lain tak payah amik tau dah sebab sampai oversea Alhamdulillah confirm cuci kaki je.
Yang nak tau macam mana sal n team boleh jana pendapatan bulanan dan dapat melancong free setiap tahun, boleh PM or whatsapp untuk kita set appointment...balik Trip ni in shaa Allah sal bawa balik ole-ole and akan guide uol macam mana nak mulakan bisnez online ni...simple je...modal dia NAK atau TAKNAK je...


Join me to another exclusive Free trip
SALLEHA ROSLAN
011-1631 1641

No comments:

Post a Comment