Thanks For Your Support

Thursday, December 24, 2015

Premium Beautiful : Business Appointment at Paparich Bukit Jelutong


Appointment pukul 4 tapi because of Datin Qeera ada appointment yang perlu diselesaikan, maka sal anak beranak singgah ke Masjid Tengku Ampuan Jemaah Bukit jelutong ni dulu untuk solat asar. Alhamdulillah seronok berniaga ni bila kita bebas masa untuk pilih bila kita nak mula berkerja dan kat mana kita nak berkerja... Hidup adalah pilihan, jadi jom pilih untuk lakukan sesuatu yang boleh buat kan kita happy.


Business sharing with new business partner. Pun dari Bukit Jelutong jugak. Nampak gayanye market premium beautiful makin meluas di kalangan penduduk Bukit Jelutong Shah Alam.


Untuk anda yang tercari-cari peluang untuk jana pendapatan sampingan sambil-sambil berkerja tu, boleh je contact sal atau Datin Qeera untuk mengetahui lebih lanjut lagi mengenai business online yang sangat fleksible dari segi modal dan fleksibel dari segi masa yang diperlukan. Business ni memang business yang sesuai untuk orang yang sibuk tak ada masa nak manage masa bekerja dan masa untuk berniaga. For more details, please dont hesitate to contact us okay ;)


SALLEHA ROSLAN
011-1631 1641

DATIN QEERA
011-328 9978

No comments:

Post a Comment