Thanks For Your Support

Tuesday, December 8, 2015

Premium Beautiful Exoert : Great Monday with Sangkaya and Top Leaders Circle Weekly Class


Before hantar ke rumah maktok, jom makan Sangkaya dulu. Sibuk sangat semua nak makan ice cream.


Before that hantar mengaji dulu macam biasa.


Damia dan Danisha request nak makan ice cream sebab pagi tadi diorang dah tolong mama lipat baju, vacum lantai dan cuci kipas.


Nampak tak muka puas hati lepas dapat habiskan ice cream.


Mama gonna miss u. 
Tak bole dah nak bawa ikut ke kelas sebab Muhammad Danish Shafiq pun dah tak boleh behave dah. Sel-sel otak sedang bergabung so that memang nak kena tinggal semua sebab kalau Muhammad nampak kakak tak de je sure dia akan meraung berguling-guling cari kakak-kakak dia.


Wow orang Kuantan ni merupakan usahawan paling awal yang sampai ke kelas mingguan TLC. Bersemangat tengok mereka suami isteri ni. Baru balik kerja terus pecut dari kuantan ke KL. hebat! Orang bila dah nak, mereka tak banyak fikir dah, mereka lebih kan tindakan dari bercakap. Kerana hanya yang buat je yang akan makin dapat.


Before class amik mode jap dengan business partner yang datang awal. Congrats Afsya, Kiki dan Nana coz antara yang awal sampai ke class mingguan.

TLC Master Trainers
With my beloved friend, CDM Izyan Liyana and CDM Nur Fadzliah.


Smile always.


After class


Kehadiran my team untuk malam ni. 
Uol sangat hebat menepis halangan. Ada yang dari Pahang dan Melaka. Siap usung anak yang bersunat datang ke class untuk galas tanggungjawab sebagai leaders. Memang salute habis.


Ilmu untuk di datangi, bukan mendatangi.
Maknanye, cari la ilmu, dari kita sendiri berharap untuk ilmu yang datang kepada kita. Macam pelik pulak bunyi kan bila ilmu yang kena cari kita? 

Tahniah uol yang hadir tanpa di paksa. 
Sebab kejayaan hanya akan hadir pada mereka yang rela berkorban masa, tenaga dan wang ringgit. Dengar macam dah biasa sangat kan, tak habis-habis "berkorban...berkorban...berkorban" tapi itu lah hakikat bayaran yang perlu di bayar untuk berjaya. Tak ada resipi lain dah. Mesti nak kena ada rencah "BERKORBAN" kalau tak kita yang akan terkorban dengan kesakitan ekonomi negara yang makin menakutkan hari ni.

Ramai yang nak berjaya, ada yang rasa diri hebat dengan berniaga tanpa perlu adanya Mentor dan persiapan ilmu yang berterusan. End up, apa yang di kumpul hanya hutang yang makin bertambah. 

Nak berjaya dalam perniagaan ni bukan nye mudah tapi ianya adalah sangat tak mustahil asalkan rendahkan ego untuk berguru, kerana proses belajar adalah BERTERUSAN. Nak income puluhan ribu mahupun ratusan ribu, ego kena benilai 1 sen.  Tak kira la kita ada Master atau PHD sekalipun. Biar apa sekalipun background mentor kita, mereka tetap orang yang lebih berpengalaman dari kita dalam dunia business ni. Dan di Top Leaders Circle, 90% mereka yang menceburi bidang perniagaan baju dalam Premium Beautiful ni adalah dari golongan professional.

Business ni sesuai untuk sesiapa je yang ingin berniaga dengan modal yang flexible, kelas pembelajaran percuma, personal coaching one on one disediakan dan teknik pemasaran yang membantu melonjakkan personal branding anda turut disediakan.

Jika uol teringin nak sal bantu uol untuk mulakan perniagaan dengan modal yang flexible, jangan segan-segan contact sal ye. Ok la kot kan, kalau everymonth sambil-sambil buat kerja ada extra income masuk dalam akaun kita setiap bulan dengan ilmu melalui perniagaan bersama Top Leaders Circle.


Jom Jana Pendapatan Tambahan dengan berniaga Online...
SALLEHA ROSLAN

No comments:

Post a Comment