Thanks For Your Support

Tuesday, December 8, 2015

Premium Beautiful Expert : Suri Rumah Berkerjaya


Hari ni bidan moden @ Premium Beautiful Expert nak masuk area kesukaan iaitu Shah Alam dan Klang

Sejak bila Shah Alam dan Klang ni jadi tempat kesukaan Sal ni? 

Jawapan dia sejak full time bergelar suri rumah berkerjaya ni. Sebab tak nak serabut-serabut kepala sangat pergi redah area KL yang makin padat. Lagi pun Alhamdulillah peluang rezeki untuk bantu mereka yang ingin jana pendapatan di sekitar Shah Alam dan Klang memang sangat luas. Jadi untuk anda warga Shah Alam dan Klang yang ingin jana pendapatan extra RM1,000 ke RM14,500 sebulan boleh je tanpa was-was hubungi sal untuk sal sharekan cara dan pengalaman berniaga dengan modal yang very flexible ni. Don't worry, sal dulu pun skeptikal. Ingatkan business ni business typical MLM or skim piramid yang memeningkan kepala. Bila buat dan dah buat sampai siap, terus rasa memang bukan MLM and skim piramid langsung pun business with TLC ni.

Uol nak belajar berniaga FREE?
Dengan syarat:

Anda sedia belajar dan di ajar.

Happy nye Damia Danisha Danish dapat keluar rumah hari ni. Rasa nye sekarang ni memang hari-hari keluar rumah kot. Ada je aktiviti yang memenuhi harian hidup kami sekeluarga. Alhamdulillah syukur sangat di beri kebebasan masa semenjak berniaga ni. Masa melepak ada, masa dengan anak ada, masa dengan suami 24 jam ada, masa nak shopping pun ada sampai dah naik boring nak masuk shopping mall pun ada.

Untuk uol yang ingin berniaga dan berjaya sebagai perniaga, semestinye ada beberapa cabaran yang uol mesti lalui kan...

Sekiranya uol rasa uol ada anak-anak yang membatas kan pergerakkan uol? 

Sal pun ada...
TIGA ORANG!


Sekiranya uol rasa uol ada anak-anak yang perlukan perhatian uol terutamanya di kala mereka di tarik nikmat sihat?

Sal pun mengalaminya.
Manusia mana yang sihat sepanjang masa tanpa di beri ujian kesakitan!


TAPI boleh tak kita tukar alasan berbentuk halangan tu pada suatu impian. Nak berjaya dalam hidup tolong la buang jauh-jauh perkataan "Harap-harap" 

Selagi uol limitkan diri uol dengan pelbagai alasan yang memang logic tersebut, maka percayalah! Kejayaan tak mungkin hadir dalam hidup. Kejayaan bukan tempat untuk pencipta alasan. Kejayaan bukan tempat untuk mereka yang ada impian tapi ibarat zero tindakan, kejayaan bukan tempat untuk mereka yang manja dan suka bermalas-malasan!

Kejayaan hanya untuk mereka yang nekad suara dan tindakan. Kalau mulut je kata nak, hati meronta pelbagai kehendak, tapi tindakan tak meledak-ledak maka kejayaan hanya lah angan-angan yang sampai masa buat kita rasa nak nangis teresak-esak bila kesempitan hidup makin mendesak.

Apa yang sal sampaikan ni bukan la kerana sal hebat. Bukan.....

Bukan la kerana sal supermom sangat... Bukan...

Tapi apa yang sal kongsikan ni hanya lah suara dalaman yang sentiasa memendam untuk melihat lebih ramai lagi ibu-ibu berjiwa kental untuk keluar dari kepompong selesa. 

Latih diri untuk sentiasa fikirkan:
 "AKU BOLEH" 
"AKU PASTI BERJAYA" !!! 

Fikir di luar sedar, supaya getaran yang kita hasilkan adalah getaran yang membawa kebahagiaan selepas penderitaan.

Anak-anak bukan alasan untuk menggagalkan diri sendiri,  tapi anak-anak adalah kekuatan luar biasa yang Allah anugerahkan pada mereka yang terpilih.


TLC MASTER TRAINERS
SALLEHA ROSLAN
011-1631 1641

No comments:

Post a Comment