Thanks For Your Support

Wednesday, December 23, 2015

Premium Beautiful : Majlis Ulangtahun Syarikat ke 23 di PICC Putrajaya.


True enough!
Looking back isn'y going to help you. Moving forward is the thing we have to do.

Jangan toleh belakang dah once kita dah terpaut pada sesuatu peluang.
Pegang dulu peluang yang ada dan buat sampai betul-betul jadi.
Bila dah jadi, terpulang la pada uol nak add on peluang yang lain pulak.
Focus pada sesuatu dulu sampai terbukti berjaya.


Tahun ni tahun kelahiran SHOM yang ke 23.
Majlis Ulangtahun Syarikat kali ni diadakan di Putrajaya International Convention Centre.

Tiket Majlis Ulangtahun SHOM yang ke 23. Alhamdulillah from my team almost 70 tickets kami grab untuk sama-sama menyokong syarikat yang sentiasa menyediakan peluang berniaga yang terbaik untuk semua usahawan.

The grand event.
Dah macam majlis anugerah Bintang Popular pulak dah dia punye grand tu. 

Majlis Ulangtahun SHOM ke 23 diraikan oleh 5,000 usahawan dari seluruh tanah air Malaysia, Singapore dan Brunei.

Tak perlu diragui lagi kehebatan SHOM kerana sepanjang 23 Tahun bertapak kukuh di Malaysia, SHOM tetap teguh dan semakin berkembang rangkaiannya ke serata dunia. Dan kali ni SHOM mula tembus pasaran Midle East. 

SHOM jugak dah melebihi 10 tahun berniaga tanpa hutang. 
Tersenarai antara 5 syarikat networking paling cemerlang di Malaysia. 
SHOM juga pernah merangkul anugerah BEST UNDER A BILLION oleh FORBES MAGAZINE selama empat tahun berturut-turut.
Sentiasa mendapat pengiktirafan dari kerajaan Malaysia sebagai syarikat Beretika

Dan kalau nak cerita tentang pencapaian SHOM sepanjang 23 tahun berniaga dalam industri networking ni, panjang jela la jawab nya. So untuk uol yang masih ragu-ragu untuk mula berniaga bersama syarikat yang kukuh sekukuh SHOM ni, sal sarankan mula aje la. Pilih team yang betul, pilih mentor yang anda serasi untuk berkerjasama. Yang penting pastikaan mentor pilihan anda adalah mentor yang transparent dari segala hal berkaitan perniagaan.

Yang tak jadi ramai, dan yang makin menjadi-jadi pun makin ramai. Jadi terpulang kita nak pilih yang mana satu kerana berjaya ada cara dan gagal ada sebab.


Kami dihiburkan dengan persembahan lawak jenaka secara live oleh Harith Iskandar.


Ketakutan umpama bayang-bayang. Bila terang ia sentiasa menghampiri kita. So jangan jadikan ketakutan kita sebagai sesuatu yang menghalang kita untuk bergerak maju melangkah ke hadapan. Teruskan melangkah walaupun dalam ketakutan kerana setiap niat dan usaha yang berterusan pasti akan melenyapkan bayangan ketakutan yang mengekori kita.


Us.
Teamwork makes the dream work.

Million thanks untuk sahabat CDP TLC yang hadir ke Majlis Ulangtahun Syarikat  dari serata Malaysia.

Pose wajib Premium Beautiful Expert Malaysia and Singapore. 
Kalau uol teringin nak cantik kan shape badan, jangan lupa cari PB Expert dari CDP TLC ni yeh coz mereka ni memang dah di train untuk memberi service yang terbaik pada setiap pelanggan tak kira di mana jua client berada.

With our team, in shaa Allah tak kan ada issue PB ketat, pakai tak selesa, pakai semput, pakai sekali simpan dalam almari. Kalau ada tolong contact sal ye untuk sal sendiri service uol supaya dapat jadikan Premium Beautiful yang uol beli tu sebagai baju dalam harian yang memberi benefits kesihatan.

Bersama mentor kesayangan.
Beliau antara kekuatan dalam perjuangan.
Begitu banyak lontaran yang beliau terima sepanjang berjuang mempertahankan kekukuhan kami di Top Leaders Circle. Tapi dalam setiap kritikan, makin banyak pulak bukti pencapaian yang beliau perolehi. No wonder la dalam surah Al-Insyiraah dua kali di ulang ayat ni:


“Maka sesungguhnya beserta kesulitan itu ada kemudahan.” (ayat 5).

Ni adalah Sunnatullah! Nabi Muhammad SAW merasa berat beban itu sampai seakan-akan hendak patah tulang punggung memikulnya. Namun di samping beratnya beban, atau beserta dengan beratnya beban, namanya diangkat Tuhan ke atas, sebutannya dimuliakan! Kerana demikianlah rupanya Sunnatullah itu; kesulitan selalu beserta kemudahan. Yang sulit saja tidak ada! Yang mudah saja pun tidak ada! Dalam susah berisi senang, dalam senang berisi susah; itulah perjuangan hidup. Dan ni dapat diyakinkan oleh orang-orang yang telah mengalami.

TAHNIAH CDM SALHA ZAIN untuk anugerah cemerlang sepanjang tahun yang disampaikan sendiri oleh Menter KPDNKK di majlis ulangtahun syarikat ke 23 ni. In shaa Allah we follow u CDM Salha.


Yang sebelah sal ni ialah pewaris syarikat pengeluaran spare part Proton terbesar di Malaysia. Beliau juga merupakan CEO dan juga pemilik Restaurant Sari Ratu yang terkenal di serata Malaysia.

Can u imgaine kenapa beliau masih nak berniaga bersama TLC?
Bukan sebab duit, tapi lebih kepada menambah nilai hidup diri dan nilai hidup orang lain.

Jom baca kisah Mrs CEO yang merupakan anak hartawan dermawan ni di link blog beliau sendiri. Sal sendiri teramat kagum dengan beliau yang super duper Humble. 


Bila sekali tengok si cantik manis yang mengenakan rekaan baju dari Leeyana Rahman Collection ni, terus rasa macam e'eh ni sal ke Farhana ni? Hehee rasa macam dah tersama rupa dan gaya pulak protege yang sorang ni.

Yang di sebelah sal ni adalah ibu pada sorang anak lelaki yang comel dan bijak. Beliau merupakan bekas akauntan dan auditor syarikat di ibu negara. Sangat skeptikal terhadap perniagaan satu masa dulu. Dulu lah. Biasalah akauntan kan, bab-bab kira duit ni memang dia concern sangat-sangat. Tapi sekarang beliau merupakan usahawan hebat yang mempunyai rangkaian perniagaan di seluruh Malaysia dan juga Brunei. Hebatkan beliau. 

Untuk pengenalan lebih lanjut mengenai Farhana Ramli, uol boleh je click lick blog beliau di bawah ni.

Gadis manis berbaju emerald green ni pulak merupakan protege sal yang berasal dari Perak.

Kerjaya terdahulu beliau adalah sebagai HR Manager di syarikat terkemuka oil and gas yang bertaraf antarabangsa. Sekarang beliau berkerjaya sepenuh masa bersama Top Leaders Circle setelah meninggalkan pendapatan hakiki beliau bersama syarikat oil and gas tersebut.

Biasanya dalam industri perkerjaan, makin besar pendapatan kita, maka makin besar jugak la masa kita digunakan untuk bekerja. Tapi bila berniaga, masa kita very fleksible dan minimum hour untuk berkerja pun hanya lah dua jam je sekurang-kurangnya dalam sehari untuk mencapai pendapatan melebihi 5 angka sebulan.

Untuk uol yang teringin nak tau kenapa beliau sanggup meninggalkan dunia kerjaya beliau yang memberi pendapatan almost 5 figures dan mula berniaga Premium Beautiful bersama Top Leaders Circle, jom click link blog beliau di bawah ni. Semoga ianye memberi inspirasi kepada anda yang sedang tercari-cari peluang untuk tingkatkan pendapatan.

This is my beloved anak in business. Mean my protege la. ;)
Dyna ni perintis Premium Beautiful di Melaka. Mula berniaga dengan modal minimum je dan sekarang sekarang Dyna antara yang makin menyinar bukan setakat di Malaysia malah beliau jugak sudah mempunyai rangkaian di Singapore. Masih berkerja sebagai one of senior Exceutive di International Company yang berpusat di Ayer Keroh Melaka.

Nak tau lebih lanjut mengenai my protege ni boleh la ke link website beliau sendiri :

With Cik Yaya dari Kelantan.

With Lin From Puchong. Dan Lin ni actually Philippines yang menetap di Malaysia dan of course Lin fasih berbahasa Tagalog. In shaa Allah Premium Beautiful bakal melebarkan sayap nye ke Phillipine juga tak lama lagi. Doakan ye. Tq uols. :-*

With my beloved protege Hasikin Ali.

With Fatimah Tarmizi.

With Jannah.

With Kak Uji Ruzianah. Sabahan ni, Rangkaian beliau di Sabah pun makin berkembang.

With Marlia Mustafa from Port Dickson Negeri Sembilan.
Cantik nye kak lia bila dah dress up macam ni.

Yang kecil molek ni Syida dari Melaka. Keje je kat Melaka. Nurse di salah sebuah hospital di Melaka tapi berasal dari Terengganu.

Kepentingan sentiasa berada dalam team adalah:
Semangat kita tak kan padam.

We rise by lifting others.

Wahhhhh geng abang-abang pun tak nak lepaskan peluang untuk bergambar bersama. Ni la barisan kuat kami di belakang tabir. Tapi mereka sebenarnya, tak bergerak lancar lah perjalanan bisnez kami.

Bersama imam masjid dan pasangan. Mereka juga antara yang aktif berniaga bersama kami di Top Leaders Circle.

With dyna and Fendy Lokman.

With Myra's team.

Strong people don't put others down, they lift them up.



TOP LEADERS CIRCLE
2015

Do you want to be a part of Top Leaders Circle?
Do contact me for more clear explainantions about this jouney.

SALLEHA ROSLAN
011-1631 1641


No comments:

Post a Comment