Thanks For Your Support

Tuesday, December 8, 2015

Premium Beautiful Expert : Top Leaders Circle Next Big Project 2015


Lamaaaaaaaa nye tak keluar pepagi buta macam ni. Hari ni hari khamis di mana setiap pagi orang akan berpusu-pusu keluar ke pejabat. Dan pagi ni pula weol select untuk buat kerja kat The Curve. 

Jalanraya kat Malaysia sama ada bayar tol atau laluan yang tak ada tol pun sesak dia tetap tak sama. So pagi ni nak tak nak redah jugak la laluan yang dah hampir dua tahun kami tak lalu ni...Ye la dah lama tak keje ofis so memang tak lalu dah sini waktu pagi. Tobat! 

Tapi bila pagi ni lalu semula laluan yang sal biasa lalu hampir sepuluh tahun ulang alik ke tempat kerja buatkan hati rasa meruntun mengenang betapa gigih nye rakyat Malaysia meredahkan jem setiap pagi dan petang untuk mencari rezeki.

Sampai The Curve terus breakfast kat Teh Tarik Place. 

After that jalan sama-sama untuk project discussion di Starbuck Borders. Terus rasa macam best je dapat hangout macam niz rasa macam outing zaman sekolah je. keluar banda hari sabtu...Tapi hari ni hari khamis. Memang best buat mall macam mall sendiri bila hari orang lain keluar berkerja ni.

Kalau uol nak tau semua yang ada ni asalnya berkerja jugak bertahun tahun di syarikat-syarikat gah di Malaysia. Ada lecturer, ada Chartered Accountant,Ada Manager Oil and Gas, Ada Manager Bank dan Ada Pegawai Kerajaan. Tapi alhamdulillah melalui peluang bisnez kami dah mula dapat BEBAS MASA. Tak de lagi terikat dengan waktu pejabat dan alhamdulillah gaji lebih dari income makan gaji pun dapat. Berniaga kan sunnah. So jom berniaga aje la kan. 

Mula-mula memang banyak perkara yang tak suka terpaksa kami buat. Tapi bila makin buat, Alhamdulillah makin jatuh cinta.

After meeting dengan Great event planner. Tak sabar nak share dengan uol our Next Big Project with Top Leaders Circle.

Lepas tu amik anak untuk next appointment di Puncak Alam.

Sambil teman mama buat work, sambil kunyah fries kat Hailam Kopitiam ni. Actually kat sini food dia so so je, dan harga pun memang high kalah paparich.
Tapi untuk uol yang pentingkan keselesaan, memang Hailan Kopitian ni sesuai untuk dijadikan pilihan.


Alhamdulillah rezeki kami dapat jumpa mereka sebelum mereka berangkat pulang ke Kelantan.

Sempat share ilmu dan strategi untuk power couple dari Kelantan ni. 
So untuk uol yang berada di Kelantan, yang tercari cari peluang jana pendapatan di Kelantan, uol boleh contact Pai dan Yaya untuk mereka guide uol A-Z mengenai peluang berniaga ni. Dengan kegawatan ekonomi sekarang ni rasanya semua orang wajib dah ada side income. Ok la kan kalau kata sebulan boleh dah 1,000 untuk tambahan keperluan hidup kan. So boleh contact no ni untuk anda yang ingin menjana pendapatan melalui online di Kelantan.

Untuk orang Kelantan yang nak tahu lebih lanjut tentang products ni boleh terus contact Yaya and Pai ye:
Premium Beautiful Kelantan
Sabun Marine Essence Kelantan
Mineral Coffee Kelantan
Garlic Tablets Kelantan
Maharani Kelantan
Bio Seleza Kelantan
Bio Ever Nano Cream Kelantan
JTX 1000 Gold Kelantan
BB Plus Collagen Kelantan

Paidi dan Yaya


Terus hilang sakit kepala bila jumpa orang yang sama focus dengan kita.

And to my lovely kids, thank u sebab behave sangat. 

Walau busy macam mana pun dalam sehari tu, sal akan pastikan yang ada masa terluang untuk anak-anak. Bila anak-anak ada depan mata, rasa penat semua hilang.



BE THE TYPE OF PERSON YOU WANT TO MEET.
DREAM BIG, WORK HARD AND STAY FOCUS!


No comments:

Post a Comment